Σχετικά με τη γραπτή εξέταση του Σεπτεμβρίου 2011 η διδακτέα (εξεταστέα) ύλη παραμένει όπως έχει ανακοινωθεί για τον περασμένο Ιούνιο (υπάρχει σχετική ανακοίνωση τόσο στο blog όσο και στο site του μαθήματος).
Το περιεχόμενο των θεμάτων όμως θα αφορά οτιδήποτε έχει διδαχθεί, συνεπώς τα θέματα δεν θα έχουν την ίδια σύνθεση με όσα είχαν ανακοινωθεί για την εξεταστική Ιουνίου (άλλωστε είχε υπογραμμιστεί ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την εξεταστική Ιουνίου).
Δασκαλε οταν λες ¨δεν θα εχουν την ιδια συνθεση¨ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θα ειναι παρομοιες οι ασκησεις ?
Καταρχήν, δεν είπαμε ότι οι ασκήσεις δεν θα είναι σαν αυτές που έχουμε κάνει (διότι ασφαλώς και θα είναι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας έχω επισημάνει ότι δεν θα είναι ίδια η σύνθεση των ΘΕΜΑΤΩΝ.
Δηλαδή, τον Ιούνιο είχατε 1 θέμα θεωρία και 4 ασκήσεις (όλα βαθμολογούνταν με 2, συνεπώς 5 θέματα x 2 μονάδες = σύνολο 10).
Τώρα πάλι θα έχετε 5 θέματα των 2 μονάδων το καθένα, η ΎΛΗ σαφώς και θα αφορά ότι διδαχθήκατε και ό,τι είχατε ως ύλη (για διάβασμα) τον Ιούνιο, αλλά τώρα δεν θα υπάρχουν 4 ασκήσεις γιατί θα δοθεί λίγο μεγαλύτερη έμφαση στη Θεωρία.
Παρόλα αυτά, ότι θα έχει να κάνει με τις ασκήσεις θα λύνεται σύμφωνα με τις υποδείξεις που έχετε από τις παραδόσεις των μαθημάτων.
Για την ακρίβεια θα έχετε στο test του Σεπτεμβρίου:
ΑπάντησηΔιαγραφή2 θέματα καθαρά θεωρητικά σύμφωνα με τα βιβλία θεωρίας (άρα, προφανώς δεν θα πρέπει οι απαντήσεις σας να ξεφεύγουν από τα πλαίσια αποδοχής των ορθών απαντήσεων που δίνονται μέσα από τα βιβλία σας)
1 θέμα κριτικής σκέψης (επίσης θεωρητικό), όπου θα σας τεθεί κάποιο ερώτημα για το τι θα κάνατε εσείς σε μια κατάσταση που έχετε να αντιμετωπίσετε σχετικά με τη λειτουργία ενός κινητήρα (σύμφωνα πάντα με τις διεξόδους που σας δίνει η θεωρία την οποία έχετε διδαχθεί). Εδώ μπορεί να μην απαντήσετε φυσικά όλοι το ίδιο (δεν έχει καμία σημασία). Αυτό που έχει σημασία είναι οι απαντήσεις καθενός να είναι ορθές.
2 ασκήσεις που θα επιλεγούν και οι οποίες θα λύνονται κατά τα γνωστά.
Τελειώνοντας την εξεταστική του Ιουνίου και μαζεύοντας τα γραπτά, όπως σας είπα: "στον Ιούνη δόθηκε μεγαλύτερο βάρος στις ασκήσεις, αλλά στο Σεπτέμβρη θα επιμείνουμε λίγο παραπάνω στη θεωρία", οπότε μην την παραμελήσετε!
Η απάντηση νομίζω είναι σαφής και περισσότερες επεξηγήσεις προφανώς και δεν μπορούν να δοθούν.
Καλή συνέχεια σε όλους και καλό διάβασμα για να έχετε και τα επιθυμητά αποτελέσματα!
daskale polu filika sas lew oti an mpoun auta ta themata.... oloi emeis pou kopikame stin proigoumeni eksetastiki, twra apla tha apotuxoume patagwdws!!!! dioti oi perissoteroi apo emas stis askiseis basizomastan gia na perasoume to mathima!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού πρώτα υπενθυμίσω ότι το μάθημα είναι Θεωρία και ΔΕΝ είναι εργαστήριο, και αφού θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι πάντα θα υπάρχουν παλιοί σπουδαστές (σε κάθε μάθημα της Σχολής), θα σου πω ότι γι' αυτό το λόγο κάποιες φορές (όπως τον Ιούνιο, αλλά και σε προηγούμενες εξεταστικές) έδωσα μεγαλύτερη βαρύτητα στις ασκήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρόλα αυτά, οποιαδήποτε θέματα και να έχετε, το ποσοστό όσων περνούν το μάθημα δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες διακυμάνσεις παρότι βγαίνοντας από τις αίθουσες αναγνωρίζετε (σχεδόν όλοι διότι υπάρχουν και εξαιρέσεις, ότι τα θέματα είναι εύκολα).
Σε συζητήσεις με πάρα πολλούς συναδέλφους ακούω ακριβώς τα ίδια, άρα δεν φταίει το συγκεκριμένο μάθημα.
Από εκεί και πέρα, τις ευκαιρίες που σας δίνονται πρέπει να τις αρπάζετε (π.χ. τον Ιούνιο), διότι δεν μπορεί να εκφυλιστεί το μάθημα σε εργαστηριακό (μόνο με ασκήσεις) και να πετάξουμε τα βιβλία της θεωρίας σε σκονισμένα ράφια.
Άλλωστε, αν έφταιγε το θεωρητικό μέρος για όλα, τότε με 4 ασκήσεις στην προηγούμενη εξεταστική (και 8 μονάδες μόνο από αυτές) ήταν πολύ εύκολο να επιτευχθεί το 5. Όμως... (;)
i yliki akrivos pia einai daskale epidi eimai fantaros???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς θα ρωτάς ποια είναι η ύλη. Έχει ανακοινωθεί σε αυτό το blog σε προηγούμενη ανάρτηση. Δες παλαιότερες αναρτήσεις. (Είναι η ίδια ύλη που ανακοινώθηκε για την εξεταστική Ιουνίου.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητηρια για τους ιστοτοπους κατ' αρχας... Εξαιρετικη προσπαθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον αφορα τα αποτελεσματα, ποτε να τα περιμενουμε;
Ευχαριστώ και χαίρομαι που σας αρέσουν οι ιστότοποι. Είχα αρκετά γραπτά, αλλά σύντομα θα έχετε τα αποτελέσματα. Η εικόνα των γραπτών γενικά δεν είναι καλή, διότι ελάχιστοι μπήκαν στον κόπο να αποδείξουν τύπους που δεν υπήρχαν στο τυπολόγιο, καθώς επίσης και να γράψουν τις πράξεις (και όχι μόνο τα αποτελέσματα), όπως άλλωστε τονίστηκε στα θέματα που πήρατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ προχειρότητα, ελάχιστες επεξηγήσεις στα όσα προτείνατε για τη βελτίωση της ιπποδύναμης ενός κινητήρα (και πάρα πολλές προτάσεις που ήταν εκτός ύλης, από όσα είχατε να διαβάσετε).
Η αντιγραφή σε ορισμένους είχε την τιμητική της (μέχρι και στην παραμικρή λέξη) και όλα αυτά θα έχουν βέβαια το ανάλογο κόστος!
Γενικά, τα συγγράμματα θεωρίας που πήρατε χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα και ως συνήθως, μόνο από λίγους σπουδαστές!